09 Juni, 2009



Pie Wen Wo She Sei



Chung mei sou kuo ai ce sui
Wie siu el ciau sui

Chung lai mei yu siang kou tui pu tui
Wo te yen cung chuang man phi pei

Mien tui ce ci cung ciek te hau lei

Wo ye si yau jen lai phei

Pu jang wo sing sui

Jang wo ai tau sen chu pu hou hui

Chi sek wo ping pu siang tha men suo te

Na yang tuo che nan ie an wie

Ai jen te sing ing kai mei yu cui

Wie he cai ye lie ciek ik cai liu lei

Mei tien pau ce cik mo juk sui

Sen huok kuo te mei yu ce wie


Reff:


Pie wen wo se sui
cing ie wo siang lien

Wo te cen sing mei jen neng kuo thi hui

Siang wo ce jang te jen pu tuo

Wie he hai yau jang wo nan kuo


Pie wen wo se sui cing ho wo mien tue

Khan khan wo te yen ciau liu sia te lei
Wo he ni ping mei yu pu tung

Tan wo te sing ken yung ie poh sui



Wang Shing Ping


http://www.youtube.com/watch?v=uJE5bg7uUKk&feature=related

Picture source:
Painting "Peony" by Lou Dahua
http://www.chinesepaintings.com/chinese-painting/chinese-painting-P08022.html

Tidak ada komentar: